Teknikkurs i foxtrot i Stockholm

Nu till helgen (lördag och söndag) ska jag på Teknikkurs i foxtrot i Stockholm (Bredäng).
Hyrbilen är bokad (en C1 igen), en säng på ett vandrarhem på krypavstånd från kurslokalen fixad och barnen ska sova över hos var sin kompis från fredag till lördag för mannen är utomlands och jobbar igen och kommer inte hem förrän sent på fredag kväll.
Eftersom jag kör ensam så är det skönt att kunna ta det lugnt och börja köra mitt på dagen på fredag så jag dessutom hinner till Yesterday (Vallentuna) och dansa till Blender på fredag kväll !
På kursen kommer det bli intensiva dagar med MASSOR med dans, vet redan vilka många av deltagarna på kursen är. Har redan dansat med många av dem också...
På söndag efter kursen tänker jag (om jag orkar) åka och dansa i Kristinehamn (Blender där med) därifrån har jag bara 26 mil hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0