Hemma några dagar till...

Jo, jag tänkte att jag skulle dokumentera min resa till Övik under den helgen jag var där uppe och skriva mer utförlig reseberättelse när jag kom hem.
MEN, i takt med att mina danstimmar överskred mina sovtimmar blev jag rätt omotiverad att blogga. Dessutom hade jag mycket trevligt sällskap av min danspartner M :)
Efter jag kom hem i måndags fick jag en hemsk förkylning med hosta, heshet och snuva. Nästan värre än visbypesten. Desstom var jag gräsänka hela veckan så alla aktiviteter, förberedelser och barnen fick jag sköta helt själv. Jag gick på knäna...
Fredag och idag har jag varit med dotterns klass (varje barn hade med sig en förälder förutom 2) och 2 lärare på  Makrillvikens vandrarhem på Smögen. På vägen hem stannade jag dottern och dotterns klasskompis som jag också hade hand om på Nordens Ark och tittade på djur några timmar.
Eftersom vi ändå åkte förbi Munkedal passade jag på att åka till min mammas grav och planera lite nya blommor och rensa ogräs.
Nu är det några dagars intensivt arbete med förberedelser inför svärföräldrarnas ankomst på onsdag och vår avresa på torsdag.
Jag fick ju inte mobilbloggningen att funka när vi var i Norge i somras så det blir antagligen mest textbloggar från resan.

Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Hm... låter som läge för ett djupt andetag?

Men, resa låter rätt ok ändå ;)

Må så grankott...

2008-09-23 @ 14:43:06
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0