Changi airport


Nu är det snart avfärd från Changi airport. Trivs verkligen här i Singapore, så det är med sorg i hjärtat jag åker härifrån :(
Speciellt eftersom jag verkar ha vant mig vid värmen och fuktigheten.
Luftkonditioneringen har tyvärr underhållit min förkylning/hosta, men hoppas den går över nu när vi kommer till NZ.

Mannen har väldigt ont i ena fotleden (överansträngning ?), inte ens Voltaren gel hjälper. Så han haltar omkring. Tur att vi ska köra omkring när vi kommer NZ. Hoppas inte det påverkar våra planer på att vandra på glaciär.

Medan mannen satt vid datorn försökte jag sticka några varv på min mössa, men blev så trött att jag lade mig en stund och somnade som en stock. Stolen heter Bird's Nest och är i hårdplast, inte så bekväm, men är man trött och vig så går allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0