Hemma !

Nu är vi hemma !
Det gick rätt bra att flyga/resa i 30 timmar. Fast man känner sig rätt ofräsch efter att rest så länge.
Den ena resväskan kom inte med hem. Typiskt att det var väskan som innehöll presenterna som vart försenad. Den kom ett dygn senare med taxi. Så det blev stressigt för tvätten att torka för Mannen åkte till USA på jobb imorse 5.30. Han var hemma mindre än 48 timmar och har en tidsskillnad på 18 timmar i kroppen just nu. Fast han verkar klara tidskillnader bra jämfört med mig som somnade som en stock i soffan i torsdags kväll.
En bra sak är iallafall att jag vaknar tidigt på morgonen. ska försöka att hålla det nu när jag är ensam med barnen från måndag. Första natten hemma vaknade jag hungrig kl. 3 !. Bara att äta frukost och gå och lägga sig igen och fick iallafall några timmars sömn till....
Svärföräldrarna åker hem på måndag morgon så då blir det lugnare här.
Ikväll ska de på operan och se premiären av Mary Poppins så då ska jag och ungarna ha riktigt mysigt i soffan framför Dansbandskampen.
Antagligen kommer jag att störa mig oerhört på alla fördomar osv. som folk har om dansband och dansare, men det blir nog en och annan dans framför TVn också :)
Och en stor kladdkaka... *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0