Bra danshelg !

Jag, barnen och ett halvt flyttlass styrde kosan till Spekerödsparken i söndags. Tack vare tidsomställningen kom jag inte en timme försent :)
En kompis hade erbjudit sin dator (vår har inte DVD) till filmvisning så jag och barnen hade hyrt 3 osedda barnfilmer. Smart va ?
Var rätt seg efter dansen i lördags i Båberg, men det blev som på dansmaran. Ju mer man dansar desto mer vill man dansa. Inte stoppar lite ömma fötter mig. Många av dem som jag saknade i Båberg var i Spekeröd och vissa andra hade precis som jag gjort en 2-dagars.
Det var lagomt med folk, men golvet är fortfarande ojämt. Först var det toksträvt på mitten och halt längst ytterkanterna och ju längre kvällen led desto halare blev det. Lite lurigt i de snabba buggarna.
Det blev ju en del springande fram och tillbaka till barnen, men de skötte sig bra (dottern hade lite tråkigt) så vi var kvar till 22. Bara riktigt bra danser och jag bjöd upp 2 okända killar (som jag minns) som seglade upp på min favoritlista. Tyvärr tror jag att det blir väldigt svårt att känna igen killarna igen eftersom de är i 30-35 -årsåldern och har rakat huvud. Det finns ju inga utseendekännetecken att gå efter !?
Dessutom dansade jag med  en kille jag haft som kursledare. Vilken inlevelse i buggen !! Och jag fick tyvärr bara en foxx, men den var riktigt mysig den också ;) Han står verkligen stadigt på jorden. Tänk om Jörgen kunde dansa så... *drömmer*
Så det blev som jag vill ha en danskväll, en massa favoriter och några nya favoriter ;)
Hade kunna dansa lite mer om det hade funnits fler killar att välja mellan eller om jag inte hade haft barnen med mig. Alla var ju redan på dansgolvet när jag återkom efter att ha sett till barnen.

Men som en kombinerad danshelg var det perfekt !
Båberg var bra på sitt sätt och Spekeröd på sitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0