Måndag.

Det är måndag och en faktiskt rätt trevlig dag eftersom det är min vilodag. Igår var jag och M i Alingsås och dansade. Perikles spelade hellre än bra. Takten flukturerade (stavning?) väldigt mycket till vissas stora förtret. Själv tyckte jag att det var bra att de spelade både schlager, hårdrock och en del poplåtar fastän de är rätt gamla ;)
Sällan att jag kan sjunga med i så många låtar som jag gjorde igår. Största favoriten var: your Beautiful....
Erkänner, jag är starkt dansberoende och skulle bli väldigt deprimerad om jag inte kunde/fick dansa.

Glömde skriva igår att Rune Holta vann Speedway GP, hejja Norge Polen !!!!
Han är norrman men kör för det polska landslaget. De tre polackerna bakom oss på läktaren var då iallafall överlyckliga när de fick sjunga sin nationalsång för full hals.....

********
SKIT SKIT SKIT SKIT !!!!
Varför kan jag bara ibland komma ihåg att klicka ctrl a ctrl c innan jag klickar på publicera ????
Ok, tack blogg.se för att det finns någonslags autospar i nya verisonen. Men att ett låååångt inlägg jag hållit på och skrivit på under dagen inte autosparats på 2 timmar och 40 minuter är rätt mycket skit !
Speciellt eftersom 90 % av inlägget försvann. Dessutom minns jag inte exakt vad jag skrev så då kan jag inte skriva om det....
Å jag som störde mig på blogspot när jag bloggade där förut. De hade en autospar på bara några minuter.
Fast ibland försvann hela inlägg ändå.
Tänk om ens mailprogram vore lika oberäkneligt som bloggverktyg ?
Sorry, ditt jätteviktiga mail är borta. Lång näsa !
Ska man vara tvungen att skriva alla blogginlägg i en separat editor och klippa in den på blogg.se ?
*morr*
Nu ska jag natta min trötta son och sen ha lite lugnande musikterapi på youtube.

**********

Hahaha, nu kopierade jag inlägget och fick 500 external error-rutan i ansiktet istället !

Provar igen. Säkerhetskopierar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0