Lugn kväll ?

Båda barnen fick gråtattacker när det var dags för sänggående. Mycket tålamodskrävande...
Mannen var hemma en snabb vända, åt middag och åkte sen tillbaka till jobbet.
Jag ser en dålig gammal film på TV och har tråkigt. Blä !
Har t.o.m tagit fram garn och stickar på en mössa, så uttråkad är jag.
Jag kanske har ett jobb på gång. Jobbet är toppen, perfekt för mig och väldigt stimulerande och igår var jag alldeles uppspelt ! Jag har inte fått något slutgiltigt besked, i värsta fall kan det dröja flera veckor. Det gör mig så frustrerad....

Imorgon är det dans igen, men ovissheten om jobbet tar bort lite av dansglädjen.

I söndags kväll var jag och M i Alingsåsparken (utomhusdansbana) och dansade till Kindbergs. Det var jättekallt ! Så kallt att jag tidvis dansade med yllesjal och munkjacka på mig. Jag dansar alltid annars med bara ett linne på överkroppen (och byxor förstås :))
När vi åkte därifrån var bilens termometer på 4 grader !!
Det var verkligen en osvettig dans på ett halt golv, men det var helt underbart, dansade bara med favoriter. Jag lärde mig att frisnurra i dubbel hastighet, även kallat att spinna :)

Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Hm, hoppas att allt är som det ska? Utled? Ja, jag vet en till... less på något sätt ;)

Må så grankott... ngn som strax ska åka ner och köra lite träning... bli på bättre humör? ;)

2008-05-24 @ 09:06:29
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0