Äntligen flyttat !

Lustigt ! Nu har jag blivit "erbjuden" att flytta till nya plattformen. Finns det något som gör att först om man börjar klaga så får man flytta ?
Blev lite läskigt där när bloggen helt plötsligt inte fanns ett tag. Hoppas det blir en fin bild i eftermiddag när jag ska hämta dottern och 5 av hennes klasskompisar på Marstrand snart.
Håret känns mycket kortare. Kanske det blev 10 cm kortare på sidorna ? Det hänger iallafall fram på ett helt nytt sätt. Är jättenöjd. Mannen är också nöjd med sin frisyr. Jag klippte honom häromdagen i en somrig och kort frisyr med en antydan till lugg. Helst skulle jag vilja att han hade lite längre hår. Han passade väldigt bra i page...  Fast det var länge sen och nu är det mer praktiskt med kort frisyr....

Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Härligt att ha fått flytta?

Hm, fungerar att mobilblogga nu då kanske?

Och firar med ny layout? ;)

Må så grankott...

2008-05-15 @ 19:56:42
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0