Skolavslutning

Idag hade dottern skolavslutning från andra klass. Fröknarna fick presenter och vi åt gräddtårta med jordgubbar. Sen sjöng alla barnen sånger. Dotterns årskurs sjöng Nickotickotin (stavning ?) och en annan årskurs sjöng Let's twist again. Första gången jag blivit danssugen på en skolavslutning !!
Det var riktigt kallt att stå ute och lyssna på sångerna, men det var tur att det inte regnade...
Ikväll är det sommaravslutning med sonen och sen direkt iväg på dansen för mig. Kommer nog bli en sval kväll. Det är så svårt att bestämma kläder när det blåser ?
Blir stressigt, picknicken börjar 18 och dansen 19. Det tar 15-20 minuter att ta mig till dansen. Picknicken slutar 19.30 men om jag stannar tiden ut kommer jag missa en hel timmes dans. Får se hur länge jag måste stanna. Barnen leker ändå utan oss föräldrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0