Saker jag inte kan leva utan...

  • BH, gravitationen är inte på min sida efter 2 graviditeter och över 3 års amning. Senaste inköpet efter jobbet igår, från lindex:


  • Cliniques hudprodukter. Mannen köper dem i taxfree-butiker lite varstans i världen där han råkar vara när jag behöver påfyllning.
  • image31

  • Max Factors mascara 2000 calories. Har använt den i princip varje dag (inte slappa-hemma-dagar) i ett helt år. Köpte deras masterpiece för att prova men gillade inte silikonborsten som var så hård mot ögonlockens kanter.
  • image32

  • L´Oréal True Match foundation, har använt den i flera år och är vad jag vet en av få som är parfymfri. Använder den på de mörka ringarna under ögonen som aldrig försvinner hur mycket sömn jag än får. Skulle egentligen behöva Visible Lift istället för rynkornas skull...
  • image33

  • Mobilen. Speciellt nu när jag fått en sprillans ny som har allt utom micro. Mannen har installerat GPS-program i den så att jag alltid ska hitta hem :) Minns hur krångligt det var innan mobilerna fanns i var mans ägo. Min pappa var den förste i byn som hade biltelefon, en stor väska med en lur och sladd. Han var säljchef i Norge och var borta hemifrån mycket. Nu tycker jag det är så skönt att jag alltid kan ringa mannen när han är ute i världen och jobbar.

  • Min plattång (köpt i oktober) som jag inte förstår hur jag har klarat mig utan i alla år. Jag har självlockigt hår och min lugg ser hemsk ut på morgonen. Och när det regnar blir mitt hår krusigt. Plattången trollar bort det på några sekunder !
  • image34

Kommentarer
Postat av: Evis

vi har samma mascara och foundation; fast hos mig var det nog inte så genomtänkt, det blev mest så.

2008-01-04 @ 17:51:17
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0