Borta...

Tog bort inlägget från igår, tack för era kommentarer.

Det jag skrev igår var obetänksamt, men det var hur jag kände då.
Familjen hade varit sjuka från och till i 2 veckor, jag hade haft hosta i en vecka och sovit 2 timmar innan jag skulle jobba.
Har jag lovat att göra något, då gör jag det oavsett hur lång tid det tar....
Men jag gillar inte att ständigt bli ifrågasatt.
Jag hade inte skrivit något vare sig på bloggen eller som mail om jag inte fått det där mailet. Det som blev som ett rött skynke för mig vid fel tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Evis

Hej!
Har skrivit ett mail till dig, men mitt e-postkonto krånglar. I alla fall har jag inte hört något från C än, ska ringa dem i eftermiddag.

2008-01-09 @ 14:42:33
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0