Medeltidsveckan i Visby

Imorgon bitti i ottan drar jag till MTV på Gotland. Eva med familj är redan där. Har inte varit där sedan -98 så det ska bli sååå spännande att åka dit igen. Kommer bo i ett gemensamt vikingatält så många öronproppar är packade. Det blir ylle från topp till tå eftersom det hotas med regn. Har haft en lite nervös vecka i Norge då jag inte hittade mina medeltida skor och mina tallrikar och ätsaker innan vi for, men de är nu återfunna, puh !
Jag kommer fotoblogga med mobilen och hoppas att vissa kan hålla sig i skinnet och låta bli att skriva SPAM i kommentarerna....

Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Uff... dit har jag velat åka i många år. Men, kommer man iväg? Nopp... Gotland har länge, länge legat i top av listan på ställen att besöka... Läser om det i böcker möjligen ;) Mari Jungstedt - idag har jag fått hem Den döende dandyn... ersättning i smått ;)

Må så grankott...

2008-08-05 @ 15:09:34
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0