Sonens födelsedag !

Idag fyllde sonen 5 år och han har fått en cykel och en stor lego-lyftkran. Så kvällen har tillbringats med att montera ihop cykeln och far och son har byggt lego i några timmar.

Dottern är så härligt spontan !
När jag såg att Nanne Grönwall var med på "Så ska det låta" trodde jag att dottern skulle vilja se det. Flickorna i hennes klass brukar lyssna på hennes låtar ofta på fritids och hon kan texten till flera av hennes låtar. När reaktionen uteblev frågade jag dottern om hon visste vem som var på TV.
-Klart att jag vet ! Det är Lill-Babs !

Hahaha.

Nästa skratt kom när vi såg en stund på "Talang 2008". Dottern utbrister:
-Han röstade vidare dem ! Han, han..... Per Gessle !
När den hon menade var Bert Karlsson. :)

Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Hm...
Väljer gammal tant(?) när det är en lite yngre... och yngre men, när det är en gammal gubbe... Jajaja, ansikte och namn möts inte alltid ;) Men, just de där skulle även jag ha klarat av att få ihop ;) Annars brukar jag ha ett ansikte och ett namn, men aldrig mötas de två - min egna devis ;)
Må så grankott... Värmländskan Bim, som undrar vad du gör när/om blogg.se stänger butiken?

2008-04-13 @ 10:51:38
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: ingela

Va ? ska blogg.se stänga ?
Jag dansar mer än jag läser bloggar just nu...
Får väl gå tillbaka till min gamla blogg ingelas.blogspot.com isåfall.

2008-04-14 @ 16:38:21
URL: http://ingelasmobil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0