Älsklingen

Min man ringde just från stan för att säga att han snart kommer hem med bussen. Han har varit på After work. Jag hör på rösten att det inte är få öl som slunkit ner. Han är hes och sluddrar. För vem som helst är inte det så ovanligt. Men min man är inte vem som helst. Han sluddrar bara när han druckit mååånga öl. Det händer kanske ett par gånger per år. Jag gissade 7 öl, men det var nog några till. Vi pratade lite till och han fnissade. Jo, ni läste rätt.
Så nu ska jag gå ner till köket och göra iordning lite nattamat till min fyllehungriga man. Jag älskar dig, älskling !!!

Kommentarer
Postat av: Evis

De är hemskt söta när de är sådär.

2008-04-12 @ 12:50:14
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0