Städar...

Jag och mannen hat tillbringat större delen av dagen med att städa övervåningen och ställt iordning gästrummet (tömt det på bröte) inför svärföräldrarnas ankomst på tisdag. Då (tisdag kväll)  ska jag åka med jobbet till Alingsås på matlagningskväll och vinprovning :)
Det blir gemensam avresa med spårvagn och tåg. Är lite sugen på att ta med färddricka.
Kanske skulle ta på mig något annorlunda. Nätstrumpor och kjol eller urringad top ? Höga klackar är självklart....

Mitt hår börjar bli mer pastellfärgat, hoppas det snart går bort för jag har lessnat på orange-grått hår.

Imorgon ska jag på dans igen med några danskompisar, åh, det ska bli såååå kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0