Julfest imorgon

Imorgon ska jag och M iväg med dansklubben på hemlig julfest. Bussen går från Heden och vi får mat och dans. Mer vet jag inte. Tyvärr har min hårfärg mina hårfärger satt stopp på mina planer att ha på mig något snyggt i rött.

Så det blir mossgrönt linne och beige-grön vid kjol med turkosa blommor. Ser förhoppningvis bra ut till orange-grålila hår ?
Problemet är att jag vill ha mina ursnygga vita höga sandaletter med turkosa stenar över foten. Men de kan jag ju inte dansa i. Iallafall inte bugg Kanske kan jag ha de på mig under middagen och sen byta till dansskorna ?

Fast dansskorna är inte ett dugg snygga till kjol. Men de är sköna att dansa i och jag kan utan problem dansa hela kvällen utan att få ont i fötterna och jag kan ha mina anatomiska fotbäddar i dem så jag får svälja fåfängan imorgon....
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0