Ikväll dans

Vi är 4 danssugna personer som ska åka med min bil till Båberg ikväll och dansa. Vad ska jag ha på mig ?

Det är sååå svårt att bestämma kläder att ha på sig när man ska dansa. Det får inte vara för varmt, urringat, kort, genomskinligt när det är vått, tajt i armhålorna eller för bylsig. Kläderna får gärna kännas som träningskläder men ändå se bra ut. Jag har provat att ha tajta jeans, det var inte varken skönt eller svalt. Det var bara snyggt och männen hade inga problem att hålla ett stadigt tag om mina höfter i turerna.
Men med tanke på att jag snurrar väldigt mycket i bugg så skulle jag aldrig våga ha framknäppt blus. Tänk om killen fastnar i knäppningen med fingrarna och fläker upp den. Ryser vid tanken att stå där mitt på dansgolvet med bhn bar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0