Ikväll är det dans !

Jag och M ska svänga våra lurviga (just det får inte glömma att raka mina) i Boråsparken ikväll, Blender spelar 21-01. Han hämtar mig kl. 8 så det är gott om tid för middag och att fixa iordning mig. Håret är brandgult, blont och med inslag av grålila (skulle vara svart) tur att det går att tvätta bort....
Folk kommer iallafall inte kunna säga att jag inte syns :)
Jag ska färga håret en gång till innan tisdag, vill ha mer grålila svart i håret....
Är sugen att krusa delar av håret och sätta upp det i en fantasi-frisyr, men det kanske får vänta till tisdag då vi ska på Gamma Ray. Förfesten hos en annan M börjar redan 4 och jag slutar jobba 3 så jag vet inte hur jag ska hinna göra mig färdig. Det blir nog svarta kläder både ikväll och på tisdag. Gillar att dansa i svart för det blir inte genomskinligt  när man svettas...
MMSar in en bild på skorna jag fyndade på Emmaus igår !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0