accessories och jobbkläder + mellandagsrea-tips

dsc00015.jpg
accessories och jobbkläder.

Rean var kul ! Vi började när det öppnade 10 och strax före 18 styrde vi kosan mot operan. Jag och mannen hittade massor av roliga kläder och tillbehör. Ska försöka ta bättre bilder i dagsljus på fredag.
På halva priset blev det inte alls så dyrt idag, iallafall inte för mig.

Tips: Flash i Nordstan hade riktigt bra reapriser, var för trött för att gå igenom deras utbud och prova, tyvärr.

Eva: Den rutiga klänningen som du skrev om fanns på rea på lindex på kungsgatan.

Dagens sämsta var Rut m fl. Har aldrig varit inne i deras butik i Brunnsparken förut men det var trångt , hög musik och inget större än medium så långt ögat kunde nå. Flydde till Shock för lite ögongodis. Svärmor höll på att sätta i halsen när hon såg utbudet och ungdomarna som shoppade där (flera med sina mammor :) ) tyvärr hade de ingen rea vad jag såg. Ska gå dit och botanisera en dag när jag har gott om tid !

Dagens roligaste var Lindex "noughty corner" (jag orkar inte kolla stavningen, sov 3-4 timmar inatt)
De hade svarta spets-boxer-trosor med skumgummi bak på skinkorna så ens rumpa ska se "putigare" ut *asgarv*
Fast ikväll ångrar jag att jag inte provade den för de kanske är jättesköna när man sitter på hårt underlag :)
Kanske dags att gräva fram de överblivna gamla araglan-xelvaddarna från 80-talet och stoppa dem i trosorna....

Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Öhhh... gissa vem som skulle vilja gå på rea nu då!!! Under helgen som va? Hm, få någon med och hitta tid? nopp... och denna vecka jobbas det hej vilt och ingen tid blir över till affären nopp. Helgen? Ja, då är det väl slut på allt redan, suck...
Må så gott... värmländskan... kramis ngn som är lite avis... behöver nyheter i garderoben minst sagt!!!

2007-12-27 @ 10:30:13
URL: http://www.sjoebacka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0